Men hur full är du egentligen?

Maja och brorhäng. Ätit sushi och köpt öl på systemet. Riktiga kvinnor dricker Heineken. Elleeer?

Drack hos Ramel. Överkulturella kulturamabarn som skulle sjunga i stämmor mest hela tiden. Var för full för politik men pratade ändå.

Bondade med en turkgubbe på tväris som åkte åt fel håll. Träffa Felken som drack hembränt.

Mysfull och häng med italienaren. Fifa och Family Guy. Kall tjej vill inte pussas. Undviker ögonkontakt. Way to go, vill inte göra något hon kommer att ångra.

Bilskjuts hem. Oundviklig puss på munnen. Snabb. Knaas. Skulle glömt om jag inte skrev det här. Knaaas.

Moe hade tjej. Stalka lite och jag vet. Stackars tjej. Det är därför jag inte tror på förhållanden brudar. Jag blir mer och mer som en kille. Har löst livets gåta. D'näääz.

Maskerad imorgon under dödshot. Får se om man överlever. Får se om man ens vill. Kanske vaska vattenpipor på persiska mattor osv. osv. Mm, aaa (komihåg utklädnan. Niär inte fattiga. OKE?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0