When the world is at it's rest

Trodde inte jag skulle säga detta men.. jag saknar Berlin.

Inte helt galet mycket men lagom. Sådär så man kan sätta på Berlin-spellistan och vilja tillbaks.

Saknar tequilaölen, konstant rökande och eviga nätter. Saknar mitt happymode, vietnamesiska restaurangen, vår lägenhet och, tro det eller ej; min tyske vän!

Det var som jag hade mitt egna lilla liv där. Är lite nostalgisk och lyssnar på min och Prinsens låt. (Ja, vi hann få en!) Tänker lite på sista morgonen och att skolan börjar imorgon.

Paul Kalkbrenner – Sky And Sand (Radio Edit)

and we build up castles
in the sky and in the sand
design our own world
ain't nobody understand
I found myself alive
in the palm of your hand
as long as we are flyin'
All this world ain't got no end






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0