Det var så länge sen sist...

Sitter och försöker plugga med wales, somnar och får för mig att det står en man i mitt vardagsrum.

Igår efterfekke at my place, en blanding av folk. Förortsbarn vs. Innerstadsungar. Men det funkade. Helt okej liksom. Soft att blondie däcka i soffan så att det fanns fler sängplatser till oss andra. För mycket folk i min yttepyttelilla lägenhet. En spya eller två hann vi också med. Välkommen till orten liksom! Jag hoppades på att GG skulle dyka up, besvikelse, som vanligt.

Vi har förbjudit varandra att tänka. Idag trycker vi undan ångesten och känslorna från igår.

plus att en liten skitunge även kallad lillasyster kräver att jag nämner att hon också sitter här med oss och pratar lite.

Wales : skriv att hon är osmaklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0