You do it crazy, that's how you talk to me

Just hemkommen från mayhem. Har legat inne hela dagen trots det fina vädret, men det var ju teen mom maraton på MTV så what to do liksom? Det som ska förtäras ikväll är fixat, vi köpte det av en obehaglig tjej med "blåa slingor i brunett hår". Skiter i träningen ikväll och festar istället, missar ju fan två fester imorgon för att jag ska spela match så det är jag värd. Först blir det middag hos mayhem, sen förning på odenplan och sen får vi se vart vi hamnar. Det finns risk för att det ska bli aningen stelt i kväll mellan två parter och det ska bli intressant att se hur det hela utvecklas. Nu måste jag fixa mig och sen komma till undsättning med mammas icakort som betalar middagen ikväll, mayhems pappa vägrar betala för att hon ska kunna bo i sin mammas lägenhet och röja dagarna i ända. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0