When I think about you I touch myself

Hemma hos Nallen, just hemkommen från brunch på fåtöljen med Trygg. Det var trevligt och det blev söderpromenad i solen med glassplitter och cigg.
Gårdagen var riktigt mysig på Nallens balle med gitarrspel och grannar. Fint, Bob Dylan och Håkan Hellström.
Fyllekäkade nyttig sallad och drack en massa smuggelvodka. Vill hooka upp med idolen så det blev bootycall som vanligt. Var stupfull och vinglade runt på söder själv i mina fotriktiga gummistövlar. Fylle sms:ade Mejarn och Pokémonen utan vidare resultat. 16 min på tuben så jag kedjerökte ett antal cigg och däckade på en bänk vid tuben.
Vallfärdade till kyrkan i ett töcken och ville få med idolen på promenad men han låg redan i sängen. Middag. Börjar bli en vana lite sådära. Sov där och läste tidning i solen. Det blev filten i trädgården i någon timma pratandes och tänkandes. Fick skjuts igen, dock med bil denna vecka. Blev en puss och tack för inatt. Lämnade honom denna gång med ett sugmärke som jag inte mindes att jag gjort. Tacky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0