we are the people who rule the world

Min mami har addat mig på facebook twice, det har även min moster. Tror de på fullt allvar att jag ska acceptera? Jag har way to much personligt och intressant på min fb profil, egentligen inte. Men ändå skulle det aldrig falla mig inn att acceptera. Det skulle vara att ge dom på tok för mycket makt, ge dem en chans att ha stenkoll på mig. Vilka jag snackar med, vad jag egentligen gör på kvällarna.

Har nog hört hur de ringer och skvallrar om min äldsta kusin som påstår att hon jobbar som säkerhetsansvarig på en flygplats, men facebook säger något annat. Det ser ut som om hon är någon typ av eskort, hon har iallafall lättklädda bilder utlagda på nätet. Mycket upprörande tycker systrarna svensson (mami plus moster). Jag tycker mer synd om henne, göra b utvik när man är närmare trettio liksom.

Iallafall ska citera min kära granne:
''Om dina barn vill bli din vän på facebook är de för unga för att ha facebook''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0