Are you gonna kiss and tell?

Incestfest är bäst. Lyckades få till det med sju pers igår. Varav två var Kirunabor och fem av det kvinnliga könet. När man är övertaggad tar man vad man får. Knas. Fyllekäkade med Kipango på donken och hade samtal av det intima slaget. Vi märkte att vi blev lite för högljudda när en man började vissla generat bredvid oss. Vaknade upp imorse hemma hos mig med tre brudar. Nallen var bakis. Lagom dräggiga drog vi till skolan för att ha två lektioner. I slutet av dagen slog dock bakismisären till och jag och nojjarn däckade på en soffa i ljushallen.
Ikväll så blir det förvärmning hos mig as usual och förhoppningvis så dyker skolans snyggaste kille upp (som nojjarn haffade igår. Vi är avundsjuka). Enda problemet är att snubben har brud. Alltid dessa hinder.
Äntligen helg. Det är min hemmaplan liksom.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0