oh dear sister, trouble weights a ton

Jag är i en känslig period nu. Röde baronen är på besök vilket leder till både grova humörssvängningar och sexuell frustration, dessutom är min relation till päronen inte den bästa för tillfället. Så jag är ganska instabil kan man säga. Det är en sån dag idag. En sån dag när jag behöver mycket kärlek. En sån dag när jag övertolkar allting och får för mig att människor hatar mig. Så när han blev tyst och avig efter en irriterad kommentar från mig höll jag på att bryta ihop. Låg och darrade i fosterställning, typ. Varför satt du bara där?

Men det ordnar sig alltid. Mamma ger mig en kram, han ger mig en puss. Stämningen lättade i hela huset. Om bara fiskdoften hade gjort det tillsammans med den.


PS1: Helgen ser ljusare ut nu. LA ska med till landet och det blir girls night out (in the woods)!!! Listor med snygga killar ska skrivas, smågodis ska ätas och hår ska färgas.


PS2: Jag tror han blev glad för presenten. Fick varken en överentusiastiskt eller dissig respons, men han var snygg i den åtminstone. Och det är ju vad jag tycker som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0