motherfuckers drop the pressure

Ska vi ta oss i kragen tjejer? eller i alla fall sluta whina. Ingen av oss pluggar, vi har alla lika mycket och vi känner alla för att försvinna ett tag. Det är OK. Men jag klarar inte av mer nu, jag blir helt sänkt av att läsa om hur mycket alla har att göra och hur mycket alla måste plugga. För jag måste också göra det och jag vill fan inte höra det. Enough is enough.

Läste en intrressant grej idag, att vi tjejer skulle gilla tofflar. Ni vet vart jag läste det. Jag måste säga att även om det var intressanta tankar så håller jag inte alls med. Vem vill ha en toffel? Det är ju sjukt osexigt. Jag gillar att jaga. Gillar inte mesiga killar som gör precis som jag vill och är alldeles för snälla. Klena. Det var faktiskt en av anledningarna till att jag ditchade min förra grabb, han var alldeles för medgörlig och hade alldeles för lite att säga till om. Det kan ju dock vara mig det är fel på. Men om jag vill ha en hund så köper jag väl en hund. Vill jag ha en pojkvän, skaffar jag mig en pojkvän. Typ hehe.


Kommentarer
Postat av: N

grymt inlägg ju! håller helt med, förbud på att whina över plugg.



Jag håller helt med, en toffel är väl intressant en vecka typ, men sen så är det bara att kasta. Tofflor går fet bort

2010-05-26 @ 22:36:25
Postat av: Gandalf

Fornicators-bild, lugn nu.

2010-05-26 @ 23:58:40
Postat av: Gandalf

Fornicators-bild, lugn nu.

2010-05-27 @ 00:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0