turn me on with your electric feel

Sitter och lökar i endast trosor och strumpor och äter smågodis – som en äkta kvinna. Match ikväll och är taggad. Det blir mål, jag lovar.

Vill egentligen bara gå och lägga mig på balkongen och chilla med livet, men plikten kallar och ska därför sitta duktigt och plugga hela eftermiddagen. När blev jag såhär disciplinerad? Fick ett sms från en av årstaboysen och tillika exet(!) om att det vankas båtfärd imorgon eller i helgen. Låter ju soft, visst är vi på brudar?

Tror att helgen kan bli nice. En särskild kaka fyller 18 på lördag och på söndag är det derby mellan söders mest lalliga fotbollslag. Ska va på plats med firman.


Meddelande till min förlovade och fruwie: I helgen bokar vi tåg, trots att fruwie inte köpt biljett än!!!!!!111

Kommentarer
Postat av: N

båtfärd vart? låter ju intressant :)

2010-05-19 @ 18:45:46
Postat av: H

runt om i mälaren typ, det är mannen som fixar fejklegg som äger båten ;)

2010-05-19 @ 22:30:42
Postat av: N

låter ju kul, är det fest eller bara båttur liksom?

2010-05-19 @ 22:49:34
Postat av: H

tror faktiskt det bara är båttur, har inte mycket koll. lät ganska flummigt faktiskt

2010-05-20 @ 17:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0