Come on baby light my fire

Sitter här i min ensamhet och ser på soluppgången. Det har varit en fin dag, jag strövade runt planlöst i second hand-djungeln på hornsgatan själv. Allt för att slippa plugga, vilket jag inte heller gjorde.


 
Fick ett samtal från idolen precis när jag var påväg upp till Udden för en pizza. Han ville ta en joggingtur. Sa att han var taggad, ville kötta och trodde inte jag skulle klara hans tempo. På ren impuls sa jag att ja, klart jag kan hänga med och springa, vi möts om 20 minuter i Axel's Hills. Gandalf som befann sig hos mig med sin kompanjon Snuffe sällskapade med mig och det blev ett tårdrypande farväl mellan mig och Snuffe.

Joggingen gick bra, vi var överallt i Hägersten och det blev lite som en sightseeing i hooden sådär. Det visade sig att det var han som inte klarade mitt tempo tillslut. Hängde med honom hem efter att ha blivit försäkrad en dusch, och det fick jag. Och middag lite här och där. Gled hem till min Babe i Idolens för stora kläder och chillade där resten av kvällen med skönt folk, thé och vattenpipa. Vi kollade stjärnor och pratade livet. Longboard hem med Gladiator. Mys.

Kommentarer
Postat av: N

Låter ju som en perfekt dag. jag älskar din och idolens realtion den är så fin och sommrig och mysig alldeles sådär lagom. så vill jag cokså ha :D

2010-05-17 @ 16:49:44
Postat av: S

Absolut. Haha, det är bara att börja leta då, lär ju vara en del som ställer upp på en sån villkorslös relation!

2010-05-18 @ 02:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0