Come away with me

Summering av långhelgen på g. Fest hos barndomskompisen i torsdags. Förra pinnen dök inte upp som tur var. Kunde därför kröka bekymmerslöst. Spelade "jag har aldrig" och pekleken. Tydligen är jag kåtast, blir oftast fullast och har den konstigaste fetischen. Hmm tveksamt va? Fast fetisch-grejen satte igång fantasier. Cement, betong, garage. Kanske en tvättstuga. Intressant.

På fredagen vankades det krök hos Kipango. Bästa bror mode skulle fixa pojkarna och hon flickorna. Kvällen blev som det brukar bli. Jag körde igång hårt från början och blev fort dragen. Hookade lite sådär. Fick frågan om det var lugnt att den röde kunde komma eftersom han var med den andre italienarn. Offrade mig för kakans skull, visade sig ju vara fett värt. Middag för henne och lite lunch för mig. Självklart inte med den röde. Honom iggade jag hela kvällen. I know, I'm a Bitch.

Lördagen då. Vilket jävla väder. Gick i shorts och t-shirt från Liljeholmen till söders höjder. Till sällskap hade jag min inneboende den här helgen, Adidas. Vi har för övrigt haft det grymt mysigt. Bruden är underbar helt enkelt. På kvällen chillade hon ensam hos mig för att plugga. Jag drog till nojjarn. Grillning stod på schemat. Korv, cigg och fräsiga vodkadrinkar som Blondie fixade. Sen kom pojkar. Och jag blev sugen på en gås. Jakten på weedet var igång. No happy ending på den historian tyvärr. Kvällen slutade med mys hemma hos mig. Hade tidigare under kvällen fått ett samtal från ett random nummer. Förstod efter ett tag vem den mystiske unge mannen var. Walesflickans ragg, tillika en klasskamrat till bror min. Han var välkommen hem till mig och han visade sig vara så konstig och intressant som vi fått höra. Det är bara att haffa unga dam!

Ikväll blir det softish hos nojjarn igen. Har letat fram vattenpipan och fixat en provisorisk kopp. Nu behöver vi bara kol och smak. Men det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0