gör naturen en tjänst, köp ekoporr

Kirrade provet LÄTT. Jag blir grymt besviken på feministen om jag inte får mvg.

Drog sedan till Globala för att käka lunch och gå på kurs. Tellie love släppte in oss efter att vi klättrat upp för berget och smygit oss in genom ett hål i staketet, riktigt äventyr där. Eftersom man inte får ha skor på den skolan (jävla hippies) tänkte jag först ta på mig såna där blåa skoskydd, men blev så sjukt nedröstad av sällskapet. Fick glida runt i pappas uttvättade herrstrumpor istället.
Vi kände att vi inte riktigt passade in i matsalen med vårt kommersiella skvaller bland alla hållbar utveckling-diskussioner, men lunchen var i alla fall galet god. Nu vet jag var jag kommer hänga varje håltimme.

Kursen handlade om hur man bäst arrangerar ett skolval, vilket blivit min klass uppgift eftersom vi är enda samsam-klassen i ettan på k-torp. Sjukt kul! Ska satsa och bli arrangör, typ. Bli lite tagen på allvar liksom.

Har också fixat pills. Skönt, men är jäkligt nojjig över alla bieffekter. Kommer jag bli fet, få acne? Blir mina humörssvängningar ännu grövre? Jag som redan skulle kunna diagnostiseras som borderline.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0