I've blessed the rains

Just hemkommen från joggingrunda. Kände mig hypad, tvungen att göra något nyttigt då jag inte så mycket som rört dokumentet med länkar inför provet imorgon. Får väl köra på magkänsla. Eller nåt. Dessutom så sov jag och Gandalf närmare elva timmar inatt, vilket lär vara ungefär vad jag kirrar på en vecka. Nästan i alla fall.
Det slutade faktiskt inte upp som vilken joggingrunda som helst. Nej, en med destination kyrkan. Det var sweet, mycket snack och mycket verkstad. Han skulle välja joggingmusik åt mig till hemvägen och jag fick inte se vad det var förrän jag kom ut. Lärt mig låsa dörren nu, sprang ut i natten och i min Ipod pumpades Toto- Africa. Sprang hem i duggregnet med ett leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0