tja hej, tjej

Skippade skolan idag och tjillade hemma hos Master D i hans stökiga rum istället, låg i hans skeva säng, åt gammalt godis och fuskade inför provet imorgon – äkta slackerstyle. Det enda som fattas är att vi börjar punda tillsammans nu.

Det var inte lite stelt igår när vi satt i köket med hela hans familj och hans mamma frågar hur det kommer sig att sängen är trasig? Svarar något osammanhängande innan vi tar flykten till hans rum. Hör systern som är kvar i köket explodera i skratt.




Testade på spinningpass för första gången med Pokémonen och Glen Coco. Det var en surrealistisk upplevelse. 20 tjejer och en läskigt krallig kille instängda i ett litet rum med fördragna persienner och discokula i taket, plus abba i högtalarna. Blev utskälld för att jag inte sagt till att min cykel var trasig.

Nu är det plugg som gäller. Hela mitt samhällsbetyg hänger på det här, men har ju svaren så det är lugnt. Provet kommer vara min bitch imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0