tro och tvivel

Det blev inte riktigt en sån partykväll som jag hade tänkt mig, men den var kul trots det lite jobbiga slutet.
Började kvällen hos fruwie där det kördes The ring of fire och soft stämning. Drog efter en stund hem till Jesus tillsammans med Swooschen och Nojjaren där Little Miss Sunshine och Glen Coco dansade ihjäl sig. Det var röj! Dans till tung hiphop som passar oss tuggare i orten.

Sen dök Mowgli upp. Vi hälsade lite obekvämt på varandra innan vi flydde åt varsitt håll. Kände att det inte var någon idé att stanna och försöka hålla god min så drog med mig Big Al och Nojjaren hem. Det roliga/hemska var att Mowgli och Flumhåkan skulle gå och möta upp några vänner just som vi var påväg därifrån. Det blev en stel promenad tillsammans längs nybohovsbacken.

Sitter nu och väntar på kvällens sällskap. Kan inte sova själv nu, jag behöver honom och jag behöver att han är sitt underbaraste jag. Han kommer rädda kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0