the girlzone

Master D har fått veta om bloggens existens. Han bönar och ber om att få läsa den men jag står stark. Det här är ingenting för pojkvänner.

Axan är ett soft place. Kul i tunnelbanehissen och träffade på Maroons haff. She got the junglefever.

Längtar till helg riktigt mycket. Bara två dagar kvar men tills dess har jag ett fetjobbigt matteprov och fotbollsmatch. Nu gäller det att tagga till matteplugget som väntar. Men Glen Coco jobbar och Little Miss Sunshine svarar inte i luren. Hur ska jag kunna plugga ensam hade ni tänkt?! Om någon annan vänlig själ skulle ha tiden att hjälpa mig med sannolikhetslära och olikheter (är det ens matte?) så får den gärna ringa. Jag står för lokal och tilltugg, du för hjärncellerna.

40 dagar kvar, eller hur var det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0