stureplan är hemmaplan..

Ja det mesta om min gårdag är redan nedskriven här. Sjukt konstig kväll. Det sket sig med den lite för fulla snygga entrepenören men det kompenserade jag på annat sätt. Eftersom vi var ute på vischan kunde folk inte ta sig hem under natten så vart man än gick låg det folk och sov. På några kuddar på golvet, i soffor, i skrubbar, på hundens liggplats, loftet, till och med på toaletten hade några stupat. Så det blev ett försök till en kort powernapp i den minsta skrubben under trappen. det gick åt helvte. I morse när det var dags att åka hem hade jag ett litet samtal med entrepenörn som hade nyktrat till och var riktigt trevlig. För att sedan hänga på tåget som skulle vallfärda till den avlägsna busshållplatsen. Jag upptäckte då att de enda två människor jag känt på hela festen var borta. Det blev en hemsk två och en halvstimmes resa hem innan jag stupade i Mayhems sköna säng, efter att skickat ett sms och ställt in dagens dejt.

... men det blev borta match

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0