Stuck in reverse

Low low low mode..
Vill allt och ingeting. Och nu får man inte ens gnälla över plugg här längre.
Åh. Vet inte riktigt vart man ska ta vägen. Åstadkommer ingenting någonstan. Vill inte hem, måste hem!
Har inte lust med någoting. Inte ens matlust, jag liksom.
Trött på att uthärda, är det ens värt slutmålet?

Har typ tackat ja till en date med KTH på söndag. Men typ alltså.
Han sa att jag skulle ta med Kakan. Chill tänkte jag, då blir det lagom avslappnat, tills jag läste nästa mening;
"Jag vill ju inte att min kompis ska bli tredje hjulet.."

Kommentarer
Postat av: Gandalf

Vem är hans kompis?

2010-05-27 @ 18:11:29
Postat av: S

vad TROR du? inte snygg-D iaf.. bilkillen duvet

2010-05-27 @ 19:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0