så jävla körd

"– Förresten, mamma har hittat en vodkaflaska i ditt rum. Igen."


Varför händer sånt här alltid mig? Är det för att jag är dålig på att gömma saker eller är det för att mina päron är alldeles för nyfikna på mitt rum? Det värsta är att jag inte ens kommer ihåg den. Har absolut inget minne av en fet jävla Jelskin. Trodde mitt rum var vitt, cleant, barnvänligt. Kan det vara någon annan som råkat lämna sin smuggel hos mig av misstag? Stoppat in den i garderoben utan min vetskap? Om så är fallet ska jag pissa på den personen. Om inte så är jag helt jävla körd.


Så det är bara att invänta moderns ankomst och se vad domen blir. Ska kriga in i det sista, ska försöka bli friad från alla anklagelser. Nu gäller det att ha ett riktigt bra pokerface och ett par tårar att klämma fram ifall de inte köper min historia. Jag bävar.

Kommentarer
Postat av: N

Haha anna skipper är inte att leka med. Men jag tror tyvärr det är så att du är rätt glömsk och oskillad på att gömma your stuff. eller kanske så gömmde du den på fyllan?

2010-05-26 @ 22:38:17
Postat av: blondie

nä det var faktiskt en tre veckor gammal flaska som jag hade på mitt bästa gömställe som mamma hittade när hon letade efter volumastern...

2010-05-27 @ 06:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0