Problem i paradiset

Jobbade igår. I världens största etagevåning på östermalm med tjugo terasser och en jävla massa rika tanter och gubbar. Ägaren av lägenheten var då plastikkirurg, därav alla gästernas utseende.
Var trevligt, fick femhundra spänn cash lite sådär alltså. Mötte upp Kakan som inte ville till Knast och vi chilla hemma hos mig. 500 days of summer och varma koppen- sweet!
Klockan sju på morgonen fick jag ett brusigt samtal från två tösar som befann sig i stormen på Sjöberget. De var utkastade behövde en matta att sova på och jag erbjöd generöst min. Konstig histora där, hopefully to be continued av någon annan? 
Kakis och jag har hängt hela dagen. Vi är sköra idag. Isolationen.

Kommentarer
Postat av: Gandalf

Mitt första officiella bidrag till bloggen - Ett ord som inte finns, men som räddar oss sköra dvärgar från att falla ner i alla samhällets avgrunder.

2010-05-09 @ 15:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0