Pretto, ghetto, SoFo

Glidit genom dagen som på en räkmacka. Drog bara på mig en smärre utskällning för min skolk från matteprovet i måndags. Förklarade det hela med "a friend in need". Han förstod inte.
Superlunch avec Nallen, Fåntratten, Megan och Australienhaffarn på Hermans. Inte nådigt att ha bustier denna dag utav alla må jag säga. Lyckades nästan lura folk att jag var gravid.
Softat med våra Kirunabor hela eftermiddagen. Våra konstiga mentorer handlade råvaror till en stor middag. Det var couscous, polarbröd, russin och grillkorv i en och samma rätt. Några av Kirunafolket köpte konceptet. Trodde väl att vi alltid åt sånt i Fjollträsk. HA-HA.
De hade berättat om centrum med sina två affärer. Att de handlade allt på Lindex där det fanns jättefina kläder och att J.C var "schitdyrt". Bussen gick var tredje timma och inte på helgen. Vet inte om jag ser fram emot mitt besök hos dem i höst?
Nu bär det hursomhelst av till Södra station hos Sophia i klassen. Det ska krökas och vi ska fan supa ner dessa Kirunabor under bordet om de bara vågar pallra sig dit!
Jag ska såå åka longboard på fyllan ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0