långa nätter

Vi började hos mayhem och spelade ring of fire, där det blev mycket skratt med brittan. Drog vidare till sjöstaden för att parta vidare. Väl framme bestämms det att vi ska spela sanning och konsekvens, för gamla tiders skull. Jag hånglade med en tjej för första gången, whoop whoop! Fick ett samtal från min favoritgrabb i tallkrogen och jag hoppade på tvären för att bege mig mot fest i fruängen och sedan hem till honom. När jag är i årstafältet smsar idioten och informerar mig om att hans släktingar från gotland sover i hans rum. Jag slipper gärna att vakna upp till gotländska när jag är bakis och bara vill dö så jag skippade hela den grejen.

Happ, ensam i Liljeholmen och ingenstans att sova. Varför känns det bekant? Får tag på Adidas och beger mig till henne. Jag söp ner hennes lillasyster som skulle ha match idag. Jag är skamlig.

Imorse vaknade jag upp i axelsbergs playboy mansion med hugh hefner vid min sida. Absolut inget mode. Bara chill. Dvärgen låg på golvet och snarkade ljudligt. Kebab till frukost + chips = en andedräkt som kan mörda. Nu ska jag plugga. JAAAAAAAAA <3




PS: Kipango vart är du? Vem är killen med hatten? Ring mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0