Jag vill ha allting

Har chillat med maroon och najki nästan hela dagen, fast najki var duktig och drog på träning. Hörde dock rykten om att snygg-D var där, och det talades om att lägga in en stöt.

Jag hade verkligen behövt plugga idag, men det gick som det brukar gå, det gick inte alls. Kommer bli förnedrad inför mina klasskamrater imorgon när dte är muntligt förhör och jag kommer få frågan jag absolut inte kan. Damn. Just nu duschar maroon av sig, för hon var fett lökig efter vår lilla promenad till aspudden där det inhandlades ben&jerrys. Vi ska sätta oss på mitt tak, äta glass och prata om livet..eller killar kanske.

PS: snackade med naturaren idag, ni gjorde succé kära vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0