Jag ska köpa en hund..

Efter att ha klickat på alla hundraser på wikipedia (och det är väldigt många, vill jag lova) fram till bokstaven K men bästa bror mode i jakten på vår drömhund gav vi upp. Vi visste båda hur den såg ut. Bara inte vad den hette. Han googlade till och med på sökordet "Luxury dog". Då är det illa.

TUR man har en Kaka som visar sig vara hundnörd. Hon informerade mig om att det var en Weimaraner jag ville ha. Jag dör! Vill dela mitt liv med denne ädle springare!


Bara en till. Men det är än valp alltså. De har blå ögon, åh!

 
PS. Dagens sökord: Snygg aktivist.


Kommentarer
Postat av: Gandalf

Dagens sökord: Christian Bale Aktivist

2010-06-01 @ 01:11:05
Postat av: Mejarn

Snygg Christian Bale Fotograf-aktivist

2010-06-01 @ 11:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0