jag har aldrig fått en smäll, inte ens tanken har slagit mig

3 timmars sömn på nacken, för en gång skull var jag åtminstone lite hardcore och var uppe till klockan sex. Men inte så hardcoe att jag följde med ödlan och hans crew för att söka in till idol. Gårdagen var helt okej, vi förade hos mayhem, drog vidare till Knast (?) där massa 40+ people dansade salsa och fortsatte sedan kvällen hos adidas. Vi var fem tjejer och tretton killar, the way we like it. 

Nu ska jag strax dra mig in till stan för att möta min bålstaboy och hjälpa honom med lite shopping inför studenten. Jag är helt seg i huvudet och fett dräggig, även om det inte verkar så bakom mina tjocka lager smink. Nu ska jag köra en turkdusch, pållante duscha på riktigt. Mmmm fräsch brud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0