jag är betongbarn från söder om stan och dom undrar varför mina ögon blöder idag

Alla andra verkar leva livet wild n' crazy med slice och röka och massa härligt drama just nu. Jag sitter hemma med näsan i skolböckerna istället. Men jag kommer väl tacka mig själv i framtiden när jag får ett flashigt jobb och massa toyboys omkring mig. Typ.

Anna Skipper och Lasse Åberg ska förmodlingen till landet i helgen så ska våga mig på att fråga ikväll. Om det går vägen är det fetnice, om inte så går det ju åtminstone med lite förfest. Mejarns hem är ju redan givna placet för efterfekke.




Kommentarer
Postat av: N

haha vilka då? inte jag iallfall allt jag ska göra i de närmsta tio dagarna är att träna plugga och sova. Får se om jag ens går ut i helgen, ska iallfall plugga på fredag kväll.

2010-05-25 @ 19:58:47
Postat av: Mejarn

fan vad sweet! ja efterfesten har vi ju alltid där som en livlina liksom.

2010-05-25 @ 22:50:26
Postat av: blondie

frågade päronen idag och de bara skrattade åt mig. frågan är ifall man kör ändå...?

2010-05-25 @ 23:13:21
Postat av: kippe

fan vad drygt. go4it! jag hjälperey

2010-05-25 @ 23:15:58
Postat av: kippekipangooo

btw blondie, KARTELLEN? vad har master D gjort med dig?

2010-05-25 @ 23:19:32
Postat av: Anonym

yyeah man kör bara! ställ upp för laget lixxxom

2010-05-26 @ 09:40:43
Postat av: blondie

hahaha tror du det är master D som fått mig att lyssna på kartellen kära kipango? Fast alltså känns surt ifall man blir busted såhär snart innan malta. Skulle kunna köra nåt litet kanske, typ 20 pers, men frågan är om det ens är värt det då?

2010-05-26 @ 16:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0