it's friday i'm in love

Lyckades faktiskt peppa upp mig själv rejält. MVG på historieprovet och inställd naturkunskap hjälpte mycket, men det har också varit en dag fylld av skratt.

Så utgång ikväll alltså. Mejarns kusse skulle tydligen slagga hemma hos henne så det är tvek på om det blir någon uppvärmning där. Hoppas det går, vill hänga med mina girls. Därefter kanske jag följer med på en klubb som LA snackade om. Om jag klarar av alla pretantiösa södra latinare. Hehe. Är stolt över att jag övertalade henne att ta med sin dejt till Aquarium idag, galet! Mysigt att pussas bland pirayor och krokodiler ju.

Även om jag är taggad på att dra ut ikväll är jag faktiskt mer taggad på att komma hem efter. Den röde baronen har slutat störa så det är bara att köra. Vi var förutseende nog att göra en deal om ingen får bli för full ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0