it's a pussy in a box

Pojkvänspresenter är lätt ångestframkallande. Hur mycket ska man lägga på den? Borde den vara symbolisk? Är det verkligen tanken som räknas? Jag har lite svårt för såna där nuttepluttiga presenter som ska symbolisera ens kärlek, typ ett smycke med "XXX hjärta XXX" ingraverat. Eller okej nu ljuger jag lite, känslokall och macho är jag inte, skulle antagligen smälta ifall pojken gav mig något sådant. Det är mer det att jag inte kan eller vågar ge en sån present. Skulle kännas så jävla gay.

Prisfrågan är nästan svårast. Man vill inte köpa en för billig present och verka snål, men inte heller smacka på med en svindyr så att han blir obekväm och känner sig dum för presenten han köpte till mig för fullt normalt pris. Det är balansgång det där.



Hittade i alla fall en skjorta, snygg och i lagom pris. Puh. Nu kan jag chilla tills julafton då det är dags igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0