I'll hang from your lips

Vad fan händer? Måste jag bli straffad för att jag har mått bra en lång period? Skit skit skit. Det är smågrejer men det irriterar mig som fan, gör att jag har en fet klump i magen, gör att jag vill slå alla just nu. Börjar med att jag har tappat/blivit bestulen på plånboken. Där jag har mitt skol-matkort, mitt bankomatkort, viktiga kvitton, presentkort. Sen så får datorn ett allvarligt virus vilket gör att tre rutor poppar varannan minut. Visst, datorn ska ändå slängas snart men det är så jävla irriterande bara! Till råga på allt så bor man med en irriterande pappa som tjatar 24/7. Nu drar jag ut och krökar bort problemen. Ha en bra lördagkväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0