if i used to love you babe, it aint nothing like i'm loving you now

Underbar dag. Nationella gick bra, tack vare sportsligt samarbete med LA. Därefter gled jag till rikemansskolan för att hänga med mina kära vänner Puffie och Adidas. Hälsade även på Frodo, det var faktiskt trevligt och inte alls stelt. Kollade på Copa och åt glass, njöt av solen. När Adidas hade lektion drog och jag Puffie till söder för fika. Master D joinade efter ett tag och det blev en hetsig diskussion om vad som är våldtäkt eller inte. Vet inte varför det ämnet ständigt kommer upp, men vi har alltid lika delade åsikter. Illa nog.

Det är så märkligt hur tre små ord kan ändra innebörd efter när och vem de sägs av. De har uttalats förut men de är så mycket starkare idag.



Kommentarer
Postat av: GANDALF

FETT NICE MED TRE ORD! JAG VILL OCKSÅ... ELLER?

2010-05-05 @ 20:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0