I varje tystnad tänker jag på dig

Har haft två rätt deppiga dagar. Eller kanske inte så deppiga, jag har bara whinat jävligt mycket. Iochförsig ingen ovanlighet. Borde kanske rycka upp mig lite? Är ju trots allt helg imorgon så livet borde ju se lite ljusare ut då. Men har inga fasta planer och eftersom jag har en cynisk period i livet för tillfället känns det som om jag kommer hamna på ett ovärt ställe med en ovärd fylla i kroppen. Men om jag har tur så lyckas jag åtminstone para ihop entreprenören med naturaren. Statuskillen med tjejen i den näst längst ned rankade klassen på östra. They are not meant to be, men det skulle kunna bli en vacker Romeo&Julia-berättelse.

Hade matteprov idag som gick åt helvete. Jag räknade ihop att ifall jag får alla rätt på de tal som jag räknade får jag 9 poäng. 10 krävdes för G. Känns inte så stabilt. Ska ta mig i kragen och börja plugga ordentligt, med start imorgon.


Mowgli är den nya ordföranden i elevkåren. Tror jag lägger ned planerna på att försöka ta mig in där. Skulle kunna bli rätt stelt.

Kommentarer
Postat av: Gandalf

Ovärt existerar inte för mig sålänge jag är med er.

2010-05-06 @ 22:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0