I need a dollar

Kipango. Min kropp har också sagt ifrån. På ett lite mindre awkward sätt men mer smärtsamt. Vaknade imorse och mådde skit. Kallsvettades och skakade. Lyckades ändå vara i skolan i en timme för att skriva idrottsprovet. Drog hem vid elva och har sovit fram till nu. Det är inte konstigt att kroppen säger ifrån som sagt. Jag är ju känd som the rolling stone. Bruden som aldrig är hemma liksom. Jag drar runt till alla. Och när det nu en lång period har varit såhär utan undantag så dör min kropp efter en dags vila. När jag slappnade av och chillade med nojjarn i över ett dygn så hinner liksom kroppen känna efter att allt inte är bra. Så det blir till att vila de här kommande dagarna för jag vägrar vara sjuk den kommande långhelgen. Jag planerar en grym helg. Det ska bli mayhem (Ja vi är tillbaka i den perioden). Men tjejer, var lugna. Jag ska inte spåra totalt. Lita på mig.

Kommentarer
Postat av: S

Vi kan klara oss igenom det här. Dock inte så taggad på mayhem så länge jag är prickig.

PS. Fett läskigt, har pumpat låten i rubriken hela dagen

2010-05-10 @ 19:33:52
Postat av: mejarn

Jag är taggad på att komma på en lösning till ditt prickproblem. It can be fashion. Haha jag med! Låten är awesome.

P.S faan jag visste det där med tjallarn. Jag gjorde säkert hans liv lyckligare när jag snackade med honom hos Ash. Fast jag ber dock om ursäkt igen för att jag gjorde det hahaha

2010-05-10 @ 21:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0