i hear thunder but there's no rain

Precis skypat med syrran. Beklagade oss, hon över sin socialt handikappade arbetskompis och jag över min krossade dröm om att simma med delfiner. Hon är hemma den 9 juli, då ska vi ha lite systerlig quality time.

Ska strax bege mig till green line för att införskaffa två flaskor smuggel. Det ska bli en galen kväll som ingen minns. Skooooja. Men det blir nog en galen kväll. Efter det ska jag hem till LA där vi ska ta det stora beslutet om det blir buss- eller båtfärd till Waxis. Båt är soft men dyrt, buss är billigt men jobbigt och vi blir även tvungna att gå 4 km isåfall. Troligtvis blir det buss idag och båt imorgon, inte kul att skogsvandra bakis imorgon.

Blir spännande att se om naturaren/entreprenören-matchmakingen går vägen. Det gäller att prestera nu bruden, and you know it. Men du är snygg och smart och kommer få alla hans fördomar om östra reals naturklasser att försvinna.
Själv känner jag att det inte blir helt lätt att passa in bland alla pretto södramänniskor med mina b.u.s.-fläckar på armarna. Fail. Dessutom har jag en fet finne i pannan som ser ut som ett jävla horn. Men man gör det bästa av situationen helt enkelt, går säkert att vända till något positivt. B.u.s.-fläckarna kan bli ett roligt samtalsämne där jag får chansen att bjuda lite på mig själv och hornet kan jag måla rött och låtsas att jag konverterat till hinduismen. Eller nåt sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0