I am addicted to you

Herre gud. Jesus Amalia. Jävla skithelvete. Här har jag legat i min säng i snart 36 timmar (jag skojar inte, har bara rest mig för att gå på toa). Jag har haft ont i rygg,ben och armar. Jag har haft en vidrig huvudvärk. Jag kan knappt andas och när jag hostar så dör jag lite inombords. Ena stunden så ligger jag i linne och trosor och badar i mitt eget svett, och andra så skakar jag under två duntäcken. Jag får ångestattacker och kan inte sova. Min bror har fått höra mig klaga som aldrig förr. Så kom han in i rummet för 5 minuter sen och sa; försöker du sluta röka? för det kan ju vara abstinens.
Pojken är ju ett geni. Jag har inte rökt sen i fredags och det var sannerligen ett tag sen jag hade ett sånt långt uppehåll. Jag googlade självklart direkt på symptomen när man slutar röka. Det stämmer. Allt stämmer. Så nu är jag jävligt konfunderad kan jag säga. Ska jag sluta röka nu om jag ändå har börjat gå igenom läkningsprocessen? Men samtidigt så kommer jag ju röka i sommar. Fast det kan ju bli riktigt vidrigt om jag får samma abstinensbesvär på sommarjobbet t.ex. Jag har en del att tänka på helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: N

kör inga cigg fram tills sommarlovet, sen kan du röka igen allt på malta ;)

2010-05-11 @ 19:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0