Hela processen tar 40 sekunder

Gårkvällen var helt okej trevlig. Hade inte världens högsta förväntningar dock. Blev lite för full, prata lite för mycket. Hoppas jag har iPoden och kameran i väskan?
Blev en rätt tidig hemfärd då det inte var nattrafik och jag vallfärdade till donken för obligatoriskt fyllekäk avec Pokémon och Mejarn. Vem träffar man inte där om inte gamla ragget som börjat Östra Real och jobbat upp sig i hierarkin? I sällskap med Kakans blivande pinne till råga på allt. Fresh kände jag mig.

Hade gärna gått på Idolens och hans väns spelning men livet är som sagt inte lätt som 17 år. Faktum är att det rent ut sagt suger ibland. Lite som att snubbla på mållinjen sådär. Kvällen avrundades fint med godis och picasso. Maroon stötte på en stilig man med lösögonfransar och glittersminkning som hon har ett förflutet med.
Adidas har kommit till härberget och berättat om sin konstiga kväll och nu har jag köpt bulle och allt känns bra. Gick barbent till affären!

Kommentarer
Postat av: Gandalf

Har jag en oplockad pinne?

2010-05-14 @ 12:36:55
Postat av: S

löparN

2010-05-14 @ 13:09:55
Postat av: Gandalf

I guess he's a burned stick.

2010-05-14 @ 13:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0