Har det brunnit i Beckomberga?

Har väl lite väl höga tankar om mig själv ibland. Som när jag tror att jag kan springa runt i kortbyxor ett på natten och gå och lägga mig klockan fyra för att sedan må tiptop morgonen efter. Eller sova två timmar varje natt en hel vecka och sedan festa, plugga, spela fotboll och jobba till helgen. Gärna shoppa också.
Nej, ibland säger till och med min kropp ifrån. Trots att jag har lite för hög smärttröskel för mitt eget bästa. Men då krävs det väl någon drastisk åtgärd från kroppens sida också. En liten förkylning eller feber kan jag lätt ignorera men inte detta. Nej, detta är oundvikligt. Jag vill inte gå ut mer för det förhåller sig som så att jag har röda koppor på åtskilliga ställen i ansiktet. De är här för att sänka mitt självförtroende, sinka mig mentalt. Så jag inte får för mycket luft eller så. Med dessa i mitt ansikte känner jag mig naken, rädd, exposed..


Kommentarer
Postat av: GANDALF

GÅ OCH LÄGG DIG!

2010-05-10 @ 17:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0