Got time to wander, to waste and to whine But when it comes to you It seems like I just can't find the time

Har bloggen dött? Jo kanske lite. Frågan är om det beror på att vi har för mycket spännande i våra liv så att vi inte hinner uppdatera eller om det händer för lite för att det ska värt att skriva. Hemlis, hehe.........

Det blev chillnight hemma hos Blomman tillsammans med min förlovade. Väldigt trevligt och skönt, vem kunde tro att det kunde vara värt att spendera en fredagkväll framför tv:n med chips och cola? Skoooja. Jättemysigt var det. Adidas for hem till en annan medlem av jewcrew än den som nämndes förra helgen. Dags att konvertera kanske?

Ibland är jag väldigt tacksam för funktionen leveransrapport. Skickade ett sms till mannen för en halvtimme sen som jag inte fått nåt svar på, men jag förlåter honom då det tydligen inte nått honom. Annars skulle jag känt mig otroligt dissad.

Imorgon bär det av till landet med LA och Glen Coco, på planeringen står ultimat tjejkväll med allt vad det innebär.

Kommentarer
Postat av: S

Ack, vilka glamorösa och desperata hemmafruar..

2010-05-29 @ 12:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0