En gnutta galenskap

Ja piraten verkar ju vara en hit. Jag och swoschen hann med att testa en ställning också. Hon stod brygga över mig medan jag satt ner på golvet. Kan funka om man är vig. Vi har också hunnit med att göra en alfabetisk lista över gängets alla pinnar. Tack för ideen Nallen! Vi har kollat upp hur vi ska kunna plocka de svåra bokstäverna. Det blir tricky men ska nog gå till slut.
Jag känner dock att jag ska ta det lugnt ett tag. Vill ju inte komma upp i de höga talen då man börjar ljuga och säga färre. Ja, känn dig träffad. Så endast de som har namn som börjar på en ovanlig bokstav är från och med nu välkomna in i mitt sovrum (eller garderob). 
Förresten så var det inte svårt att bli smått träffad av förra inlägget. Vart är världen påväg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0