Darling I'll leave and you won't come along

"Man ska gnugga med samma freni som när man försöker få bort knäck från en kokplatta."

Att jag måste bli bättre är helt enkelt ett faktum, annars kan jag ju glömma att någonsin få uppleva The Big O. Jag har för dålig fantasi, vad eller vem ska jag tänka på liksom? Det blir ju jättepinsamt om jag tänker på den där snygga från festen, och så går det. Sen dyker han upp på ICA när jag handlar med min mamma. Det funkar inte. Skulle skämmas så brutalt. En mörk, mystisk man som är otroligt sexigt och het? En trekant? Någon av samma kön? Gosh...


Kommentarer
Postat av: Duracell

durexcity.se



Lite tips bara!

2010-06-01 @ 12:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0