Damn it feels good to be a gangsta

Senaste dygnet alltså. Det har varit riktigt skumt. Som vårt gäng splittrats och spridits ut på slumpmässiga platser i staden för att sedan återförenas när vi minst anat det.

Har våldgästats av Förödelsen och Lyckopillret avec dagen efterpillret. Jag och Mejarn gled som värsta sommarchicksen i värsta svensksommarfilmen med långklänningar, cigg och trefemmor på söder. Sedan vart det ring of fire för hela slanten för att därefter bege sig till sjöstaden.
Diggar kvällens smeknamn; The Vampire! Många stackars pojkar som lämnade lägenheten med grova sugmärken. Traaaash..

Själv på Mayhems gård. Mobilen död. Trycker på knappen.. inget svar. Igen.. inget svar. Röd lampa.
Kallt var det också. Tog mig modet att knacka på brudens fönster. I köket ser jag något levande. Viftar frenetiskt och ut kommer... Mejarns kristna kusin som är på besök! Efter många om och men kommer jag in och får powerladda luren i 5 minuter, Mejarn skulle till SS. 

Var alltså sovplatslös, batterilös, pengalös och mentalt instabil när vi vandrade mot tuben. Ringde Adidas för min sista gnutta batteri men hon hade fullt hus. Skulle tröstäta, och prisa selecta! De har gjort så man även kan SMS:a nötter och det skulle jag absolut göra. Vad selecta absolut skulle göra var att jävlas med mig och vrida en millimeter för lite så jag inte fick mina efterlängtade nötter. Men andra ord var jag nötlös också.

Jag ville gråta. Tur man har en vän som Mayhem som ställer upp. Bestämde jag mig för att åka till Hooden och ta smällen att klockan är halvfem och jag är full. Lyckligtvis (?) tar livet rejält konstiga vändingar och jag blir uppraggad av en herre med hatt vid tunnelbanan. Han satte den på mitt huvud, garvade och sa att jag passade i den och vi spikade en picknick för vädret skulle bli fint.

När grabben kirrade en pirre och jag stod med hatt och två cigg i högsta hugg stöter jag på mina homies och Adidas lurar av mig tröjan. Stannar till på macken för mer trefemmor där jag stöter på FIRREN barfota med fula klackskor i handen. Fyfan, sliten tjej där alltså. Checka soluppgången från brännkyrka och utsikten från nyfunne vännens balkong. Han visade sig till min förvåning ha varit i Italien ett år och modellat. Dräggig tvåa, chillade med musik och kedjerökte inomhus. Vi somnade och vaknade åtta av rabarber mot fönsterruta x3. Det var några av hans sjukt påtända pundarpolare som kom på besök med ett nytt bord och weed.

Min smuggelvodka plockades fram Vi kicka en fet, drack dödliga drinkar gjorda på citron och vodka och pumpade flitigt; MAT BIRA KVINNOR WEED.
- Det här kommer man ju få magsår av..
- Hellre magsår än liggsår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0