Blir till tårar på din kudde

Lämnade över Maroon till ssnyggingen. Hon är hungrig, resten lämnar jag åt henne att berätta.

Hörde av Kakan om tjejen som var mördad. Hon vars syster gick i våran skola och hon som var påväg hem från en privatfest på söder. Låter som något vi skulle kunna göra. Inte många hundra meter från Maroons hus var det, mina tjejer befann sig berusade inte långt därifrån. Jag var själv och full på söder.
Såna stunder som man får tänka till. Vara lite mer försiktig, ta hand om varandra lite mer. Skulle inte klara att förlora igen.


Kommentarer
Postat av: T

Det blir alltid sådär extra hemskt när man har ett namn eller ett ansikte att koppla till, trots att jag inte ens träffat henne, usch.

2010-05-03 @ 20:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0