Bengen spanar varje dag dom vill ha tag i mig

Knas i orten. Känner av Blondies gamla mode, bakismisär och match på agendan. Eller snarare sömnbristmisär.
Skulle bra gärna följa Adidas exempel och softa hemma, men vad gör man inte för Herr Jangemo?
Gårdagen bjöd på chill folk och peach melba. Det var lagom lugnt sådär, till och med Den Röde höll sig i kragen. Han vågade väl inte någoting annat. Gandalf återuppstod från de döda (läs:pluggande) och cyklade hit. Hon fick napp med sig hem till stugan som invigdes (och ja, jag är nu säker att du är den första där). En italiensk liten fisk. Bästa.

Solen skiner som aldrig förr och dagen kommer bli fantastiskt om jag bara lyckas överstöka matchen. På planernigen för ikväll står grillning hos baben och fest hos Maroon. Sweet.

Nu;
match i Bollstanäs!

Kommentarer
Postat av: Gandalf

vaddå fisk? :( Han är min italian stallion!

2010-05-16 @ 00:47:17
Postat av: S

men du fick NAPP ju :O

2010-05-16 @ 01:19:07
Postat av: Gandalf

JAA PÅ SÅ VIS! GAH! SÅ KRYPTISKT, "DET ÄR NÅT I MITT HUVUD SOM INTE KOPPLAR" HEHE. ÖÖHÖHÖH

2010-05-16 @ 14:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0