bang bang shot dead, everybodys gone mad

Har just skrivit ett brutalt dåligt engelska tal, det är på gränsen till pinsamt för att komma från en walesare. Jag är uttråkad, har varit ensam i typ en timme nu och det är riktigt onice. Jag är sällskapsjuk. Spelar match ivkäll till tio, sen ska jag fan kriga mig asphooden där det bjuds på fest (och piller för vissa). Ska inte bli lika full som förra gången, då jag och blondie däckade i min säng runt klockan tolv. Men det var bara oflyt.

Jag är aningen irriterad på en viss dvärg som inte kan hålla fingrarna i styr, men det är inget ovanligt. Tycker att 3ll10t la en jävligt skön kommentar på ett foto på facebook, men tycker nästan att Gandalfs var snäppet skönare: "orörd?". In your face S, för du var jävligt nöjd över att du inte blev uthängd höhö. Nu ska jag fortsätta pilla mig i naveln och göra ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0