And disappear right after the song

Ni vet när man äter frukost med nån och det inte finns nån spänning i det hela what so ever? Så har min kväll/natt spenderats. Efter att ha dragit ut sent pga mitt otaggade alterego så krökades det i St Eriksplan med några heltokejsköna killar. Uttråkad och full bestämde jag mig för att möta upp det gamla På-get aka. Huliganen. Skulle bara bli en oskyldig promenad på söder, men alkoholen hade verkat och jag vad kissnödig som fa-an. Så drog hem och han följde med. Styrde senare efterfest som blev minst sagt skum. Konstiga killar som bankade i bordet blev utkastade (med all respekt) och en sjuuukt full Britta var på krigshumör. Hon är skön, och hennes pojkvän likaså. De kompletterar varandra helt enkelt. Grattis! I alla fall så blev det frukost hela natten med Tha Hooligan. Inte soft asså. Ett seriöst samtal hann vi med också. Om vad som hade hänt mellan oss. Damn, sånt ska man inte ta när man är full... Jaja, nu är de som de e. Fejkade bästa däckmode och lyckades övertala Kipango att dra med sig honom samtidigt som hon bladade. Bra jobbat! Galna tjejer som skrattade konstant. KONSTANT. Can't blame them. Jag har ju en vana att vara likadan på efterfester.
Nu väntar en sovande tjej på mig i mamis säng. (TB:s brud hehehe). Så ska krypa ner bredvid henne och få mig en god natts sömn. Enda problemet är att en random kille bjöd mig på en koffeintablett för en halvtimme sen. De har samma effekt som 5 espresso-koppar och man ska tydligen inte kunna sova på fyra timmar efter att man tagit en. Men ni känner Mayhem. Hon kan ju sova närsomhelst, vartsomhelst. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0