alla mina vänner har gett upp sömn

Har inte kunnat sova på två månader. Kan bara sova när jag har druckit alkohol eller spelat extremt mycket fotboll. Måste vara bokstavligen talat död för att kunna somna. It sucks. Brukar vanligtvis ligga kvar i sängen och vrida på mig. Svettas. Bli stressad. Men kände för en förändring i natt. Facebook, det är grejer. Har NO prov imorgon, riktigt viktigt. Skulle kunna plugga, men jag pluggar inte nattetid. Det är min policy. Jag vill kolla på soluppgången på mitt tak. Men så långt ska vi inte ta det.


Ska möta upp mayhem imorgon efter mina enda lektion. Vi ska till myrorna i Ropsten och fynda. Jag kommer börja gråta om jag inte hittar någonting alls. Jag är fattig och vill egentligen hellre lägga pengar på vodka, mcdonalds och godis. Men det skulle också vara riktigt nice med lite nytt i min glesa garderob, såhär innan saint julians. Efter torsdag är jag helt fri, inga mer läxor att göra. Ska bara lalla runt, göra det jag gör bäst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0