The united states of America

Jag älskar silvertejp. Måste vara den smartaste grejen som finns. Ska åka till New York med Jerka Jonne Phille Ronne a.k.a Pappa inatt klockan 4 och jag upptäckte nu att min resväska saknar en stor bit i botten. Det är i såna lägen man tar fram silvertejpen och den löser allt.
Anledningen till att jag upptäckte nu vilket skick min väska är i, är på grund av att jag inte har vart hemma på hela dagen. Har nu typ en halvtimme på mig att packa. Sen måste jag tvätta håret, tvätta kläder, måla naglarna och så har jag en Novell som ska vara inlämnad imorgon vilket betyder att jag måste skicka in den i natt. Och guess what? Jag har knappt börjat. Men jag klagar inte. Har haft en sjukt nice kväll hemma hos kakan med kipango och violinspelaren. Bjöds på trerättersmiddag som kakan fixat alldeles själv. Hon är grym den där tjejen.
Nu ska jag återvända till min stora klädhög på sängen och se om nåt är värt att ta med till The Big Apple. Wish me luck!

Juste, lite gossip om en viss fröken violinspelare och hennes promenadpolare vill vi ha senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0