should i stay or should i go?

Det känns lite konstigt. Lite läskigt. Det är inte så här det ska vara en lördagkväll halv elva. Man ska inte precis ha vaknat från en alldeles för lång powernap och inte veta ut eller in. Man ska ha koll. Man ska vara tjejen med koll och stress, man ska flänga runt nu. Helst vara påväg eller redan där.
Känner mig förvirrad. Lilla fruwien sa att hon hade något på g och att hon skulle höra av sig, vad hände med det? Ringbäraren skickar sms om fest men ingen riktig inbjudan, ska det spelas svår här eller? Ingen annan hör av sig, inte ens my better half. Jag har en konstig smak i munnen efter min långa sovstund.

Var kommer kvällen sluta? Ska man ge upp redan nu och istället köra på quality time med päronen? Jag vet inte. Jag är rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0