shake it like a Polaroid Picture

Även om jag inte är tursam nog att ärva 6000 bara sådär är jag ändå stolt över att kunna säga att sommarjobbet är KIRRAT! Riktig lättnad må jag säga. Så nu är frågan: bör man åka på nån festival?

Mitt förstahandsval skulle helt klart vara Emmaboda, men under de datumen ska jag hänga med terrorister i mellanöstern så de planerna är ju bara att kasta. Då är det egentligen bara ett rimligt alternativ kvar, Peace & Love. Fördelen med P&L är att det kommer massa bra artister dit. Jay-Z, Miike Snow, Kings of Convenience, Andreas Grega, Daniel Lemma, ja ni fattar grejen. Nackdelen är att det är sex hela dagar. Det är omöjligt att hålla sig fräsch så länge när man bor i tält och är full som en kastrull 24/7. Fast sen är det ju så att artisterna bara spelar under tre dagar, så inget måste att vara där alla sex.

Hela resan (inkl festivalbiljett, tåg, mat, alkohol) borde inte gå på mer än 2500. Så om det lockar dig att inte duscha på flera dagar, äta okokta nudlar och knäckebröd, vakna av att någon pissar på ditt tält, supa bort alla dina vänner och ägodelar – hör av dig till mig!


Kommentarer
Postat av: S

Jag är! Men mest på Hultan, som ni vet hehe..

2010-03-30 @ 21:46:09
Postat av: N

Jag är faktiskt också på, tänkte köpa en gorilla mask att ha när man blivit lite för drägg :)

2010-03-30 @ 22:22:31
Postat av: S

Jag har väl inget annat val än att faktiskt införskaffa ett par glajjor också..

2010-03-31 @ 00:28:04
Postat av: TT

I'll see you there then! (er blogg är fan bäst)

2010-03-31 @ 17:50:15
Postat av: S

Vilken ska du till? :) tack, väntar uthålligt på uppdatering i din grymma blogg!

2010-04-02 @ 23:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0