men lilla vän, förstår du inte att jag inte vill ha dina jävla rakhyvlar?

Jag är död. Kom precis hem från ett mördande pass på jobbet och jag har lärt mig fyra saker:
1. Det är inte kul att vara bakis på jobbet.
2. Bakfyllan förvärras av att dricka automat-hot chocolate.
3. De flesta kvinnor i 40-50 årsåldern tycker att trosor gjorda av lycramaterial kan dra åt helvete.
4. Världens kändaste ord är 'OK'. Det näst kändaste är 'Coca-Cola'.

Kvällen igår var lyckad men en aning dimmig. Lyckades hålla mig redigt berusad hela kvällen, från förfest till efterfest. Det var en trevlig middag. Konversationerna handlade mestadels om vilka som har bäst tjejsmak av killar och tjejer, och om hur hög standard männen på middagen har på sina pinnar. Den är låg kan jag avslöja.
I enskede var det dansa eller dra som gällde. Körde all in på dansgolvet tills jag kom på att jag inte kan dansa och då gick och satte mig i soffan och skämdes. Försökte sno ett par snabba partyglajjor men failade hårt, så fick nöja mig med ett stort hål i strumpbyxorna istället.
Vi drog oss sen hem till hooden där det var efterfest. Insåg alldeles för sent att det inte var så smart att shotta primakov en halvtimme innan man ska dra, men det är så vi tuggare i orten göre. Bah öser liksom.
Fick kloka råd om hur man finslipar sin säljarteknik, men allt snurrade när jag försökte fokusera på hans ansikte så jag gav upp och drog hem.

Kvällens tummen-upp går till lilla E som plockade en riktigt mumsig svamp. YOU GO GIRL!
Kvällens tummen-ned går till mig själv som glömde en halvfull vinbox i det bruna bajshuset. Jag saknar det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0